Begrafenisondernemer Rotterdam voor een mooie uitvaart

Het is erg verdrietig en emotioneel wanneer iemand komt te overlijden. Helaas houdt het hier niet meteen bij op en moet er van alles geregeld worden. Het liefst wil u dat dit gebeurt door een begrafenisondernemer, zodat u zich van richten op uw verdriet en het herstel en de verwerking hiervan en tegelijkertijd wordt gezorgd voor een mooie en waardevolle uitvaart. Maar de kosten van zo’n begrafenisondernemer kunnen flink oplopen en u kunt voor kosten komen te staan die u niet wilt of niet kan maken. Daarom biedt Begrafenisondernemer Rotterdam een alternatief. Er zijn een aantal zaken die u zelf zou kunnen voor bereiden ten opzichte van de uitvaart. Door dit te doen, kan Begrafenisondernemer Rotterdam minder kosten vragen. Dit gaat uiteraard niet ten koste van de begrafenis of crematie. Deze zal net zo waardevol en mooi zijn als anders, en misschien nog wel beter omdat u hier zelf bij betrokken bent. Begrafenisondernemer Rotterdam biedt een wilsbeschikking, hierin zijn belangrijke zaken opgenomen.

Wilsbeschikking

Ik zal even uitleggen wat een wilsbeschikking is. In een wilsbeschikking staat eigenlijk beschreven wat de wensen zijn van de overledene over hoe de crematie of begrafenis eruit moet zien, welke muziek er gedraaid moet worden, of mensen een stukje kunnen zeggen, of er een kerkdienst is, of en wanneer er een condoleancemoment is enzovoorts. Mocht het zo zijn dat er geen wilsbeschikking is opgesteld door de overledene, dan biedt Begrafenisondernemer Rotterdam een checklist die uitgevoerd kan worden.

Checklist

Dit bestaat uit de belangrijke zaken die geregeld moeten worden bij een begrafenis of crematie. Ook zal het hiermee duidelijk worden wat de kosten gaan zijn. U hoeft dus geen gebruik te maken van onnodige diensten en daarvoor dus ook niet te betalen. Begrafenisondernemer Rotterdam zorgt ervoor dat u er niet alleen voor komt te staan. Wij helpen u graag in deze zware tijden.      

SEO voor kleine ondernemers | Ralf van Veen

Wat is daar zo erg aan? Nou, het betekent dat één site duizenden en duizenden geïndexeerde pagina’s kan hebben, allemaal met dubbele inhoudelijke problemen. Als gevolg daarvan kan uw site er in de ogen van Google’s huisdier Panda angstaanjagend uitzien als een content farm.

Kijk op Google Search Console om te zien hoeveel pagina’s zijn geïndexeerd voor uw site. Als het aantal ondoorgrondelijk hoog is, dan is de beste oplossing om een meta robots tag met parameter no index toe te voegen, volg dan de gefilterde pagina’s. Het zal ertoe leiden dat deze pagina’s uit de index worden verwijderd en u hoeft er niet langer overheen te slapen.

Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist.

Verlopen of niet meer op voorraad zijnde artikelen
Een van de belangrijkste problemen met e-commerce sites is dat producten veel komen en gaan. Het is niet nodig om items die niet op voorraad zijn van de site te verwijderen, omdat u misschien waardevol zoekverkeer mist.

Laat in plaats daarvan de productpagina live, maar geef aan wanneer het product weer op voorraad moet zijn en geef in de tussentijd soortgelijke opties aan.

Als een product verloopt en niet meer verkocht wordt, dan moet u de pagina verwijderen. Vergeet echter niet om de pagina om te leiden! Stel een permanente omleiding in voor een nieuwere versie van het product, een soortgelijk product, of naar de betreffende categoriepagina.

Site architectuur
Het bieden van naadloze interne navigatie is niet alleen essentieel voor een goede gebruikerservaring, maar ook om Google te helpen bij het kruipen en indexeren van uw site. Zorg ervoor dat er vanaf de homepage naar categorieën wordt gelinkt en dat producten vanaf de categoriepagina’s worden gelinkt.

Verstrek links naar producten in de inhoud van blogs om de gebruikersreis voort te zetten en ze naar een aankoop te leiden. Probeer nieuwe producten op de homepage te linken, omdat dit de kans vergroot dat ze sneller door Google worden geïndexeerd en sneller door gebruikers worden gevonden.

Broodkruimels zijn ook een belangrijke toevoeging, omdat ze ervoor zorgen dat elk deel van het pad van de gebruiker aanklikbaar is. Dit helpt gebruikers om zo snel en gemakkelijk mogelijk terug te navigeren naar de categorieën van de ouders. Bovendien verschijnen ze ook in de zoekresultaten van Google, zodat gebruikers direct overzicht hebben over de structuur van de site.

Besteed aandacht aan URL’s
Met grote e-commerce sites is het maar al te gemakkelijk voor URL’s om te complex te worden. Houd ze schoon en sloot parameters om ervoor te zorgen dat ze zijn verstoken van rommelige, onzinnige karakters.

Wees netjes en opgeruimd door kleine letters te plakken, koppeltekens te gebruiken in plaats van underscores en ze kort maar krachtig te houden.

Schema voor productpagina’s
Het toevoegen van schema-opmaak aan uw productpagina’s is absoluut cruciaal voor het verbeteren van de uitstraling van uw site in de SERPs. Verbeterde resultaten betekent meer click-throughs.

Er zijn twee soorten schema’s die u aan uw producten moet toevoegen: product schema en review schema.

Elke productpagina moet dezelfde template gebruiken en daarom een consistente lay-out hebben. Dit betekent dat u met behulp van microdata schema markup aan de template kunt toevoegen en dat het schema voor elke nieuwe productpagina wordt gegenereerd.

Zorg ervoor dat u regelmatig uw schema test met behulp van Google’s Structured Data Testing Tool, en als u nieuw bent, gebruik dan Google’s Markup Helper.

Monitoring
Zoals bij elke SEO strategie, moet u de resultaten continu monitoren en analyseren. Dit is des te belangrijker voor e-commerce sites, vanwege de schaal en de voortdurende verandering van producten.

Blijf op de hoogte van het identificeren van gebroken links en foutmeldingen. Analyseer wat werkt en wat niet werkt, noteer populaire trefwoorden en pagina’s, en richt u op die niet goed presteren voor organisch zoeken. Voor de beste resultaten is het altijd de moeite waard om een aantal A/B-tests uit te voeren – of het nu gaat om trefwoorden, productbeschrijvingsformaten of afbeeldingen.

Er is geen twijfel mogelijk dat SEO voor grote e-commerce sites tijdrovend is. Dat is de reden waarom zo veel e-commerce sites niet het niveau van optimalisatie hebben dat ze zouden moeten hebben, wat een fantastische kans biedt voor degenen die bereid zijn om in de grind te zetten. Kleine, incrementele veranderingen kunnen een groot verschil maken.

Er zijn echt twee problemen

Grotere websites hebben een groter SEO-budget nodig. Meer pagina’s geoptimaliseerd, meer technisch werk, meer links en meer inhoud.
Grotere websites hebben zoveel geïnteresseerde partijen, dat het moeilijk kan zijn om het werk erdoor te krijgen zonder een ROI-case voor elk project te maken.
Verdergaande punt 2, is het van cruciaal belang om website-eigenaren te laten zien hoeveel extra verkeer ze zullen ontvangen als ze op de eerste pagina van Google komen.

Als ze een toppositie op Google bereiken en 33% van de hits krijgen voor een zoekterm die 15.000 keer per maand wordt gebruikt, krijgen ze 5.000 extra hits per maand. Als de historische omzettingsgraad van het bedrijf 10% is, dan is dat 500 extra klanten per maand. Als elke conversie 100 dollar aan inkomsten waard is, dan is dat 50.000 dollar aan extra inkomsten per maand.

Je moet in staat zijn om een zaak als deze te maken voor elk project op basis van cijfers.

Dit kan erg moeilijk zijn, vooral als uw optimalisatieproject bijvoorbeeld paginasnelheid of het optimaliseren van afbeeldingen is. Of als het een uitgebreide trefwoordvernieuwing is die 100.000 pagina’s bereikt (hiervoor is het het gemakkelijkst om een soort van percentage groei te doen).

Maar een expe

https://ralfvanveen.com

Uitvoeren van een SEO traject | Ralf van Veen

Het naderen van SEO voor grote e-commerce sites kan overweldigend zijn.

Met meer pagina’s dan je kunt zelfs je hoofd rond en problemen zoals productvarianten, complexe filtersystemen en verlopen producten, SEO voor e-commerce sites vereist een ander soort SEO strategie.

Laten we duidelijk zijn: alle van hetzelfde trefwoord onderzoek en onsite optimalisatie praktijken van toepassing zijn op e-commerce sites als ze zouden zijn voor uw standaard brochure site. Dat is de eerste stap in het proces, en die punten zullen we hier niet behandelen.

Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist.

Echter, voor e-commerce sites is het noodzakelijk om een stap (of tien) verder te gaan. In deze post delen we onze SEO tips voor grote e-commerce sites. Optimalisatie voor e-commerce kost tijd, maar we geven ook tips om het proces te helpen stroomlijnen zonder te scrimpen.

Hier gaat….

Ervoor zorgen dat uw site op HTTPS staat
Veiligheid voorop! Hoewel dit onder de algemene optimalisatie voor alle sites valt, is de overstap naar HTTPS vooral belangrijk voor e-commerce sites. Bij de uitwisseling van persoonlijke gegevens en het vertrouwen dat gebruikers in u stellen met zeer gevoelige betalingsinformatie, is veiligheid van het grootste belang.

Zorg er niet alleen voor dat uw SSL-certificaat correct wordt geïmplementeerd, maar zorg er ook voor dat u transparant bent in de communicatie van uw veiligheidscertificaten naar de gebruikers toe.

Verstrek gedetailleerde informatie over de stappen die u hebt ondernomen om een zo groot mogelijk beveiligingsniveau te bieden en toon alle relevante logo’s om aan te tonen dat u aan bepaalde beveiligingsstandaarden voldoet.

Optimaliseer categoriepagina’s
Nu uw website veiliger is dan Fort Knox, is het tijd om u te concentreren op het optimaliseren van die belangrijke categoriepagina’s. Dit zijn de pagina’s waarop deze top-level trefwoorden gericht kunnen worden en die veel verkeer moeten genereren.

Categoriepagina’s flopten vaak als gevolg van problemen met dunne inhoud. Tekst wordt vaak langs de kant van de weg gelaten ten gunste van de presentatie van de producten. Echter, deze aanpak is potentieel rampzalig in termen van rangschikking. Het loont altijd de moeite om ten minste een degelijke paragraaf met kopieën te hebben om de categorie te beschrijven.

Om het rangschikkingspotentieel van uw categoriepagina’s verder te versterken, probeer uw linkbuilding campagne te richten op het genereren van links naar deze pagina’s. Aangezien de categoriepagina’s dienen als gateways naar uw producten, is het een goed idee om deze te prioriteren in uw site optimalisatie inspanningen.

Optimaliseer productpagina’s
Productpagina’s kunnen een echte hoofdpijn veroorzaken voor optimalisatie. Dezelfde problemen doen zich vaak voor bij de productpagina’s als bij de categoriepagina’s, maar er zijn nog veel meer productpagina’s om mee om te gaan. Denk hierbij aan dunne inhoud, dubbele inhoud en niet-bestaande metagegevens.

Een goede plek om te beginnen is bij de productbeschrijvingen. Maak er een gewoonte van om voor elk product unieke beschrijvingen te schrijven. Het kan verleidelijk zijn om de beschrijving van de fabrikant te kopiëren en te plakken, maar dit betekent dat u dubbele inhoud op uw site plaatst. En dat is SEO zelfmoord.

SEO opzij, vergeet niet dat deze beschrijvingen zijn van fundamenteel belang zijn in de feitelijke verkoop van het product en het verhogen van conversies. Probeer een verhaal te vertellen met de beschrijving – maken het interessant, verleidelijk en in lijn met uw merkpersoonlijkheid. Versnel het proces door het ontwerpen van een formaat voor de productbeschrijvingen.

Eén formaat kan bijvoorbeeld een titel, een korte beschrijving, een opsommingsteken met opsommingstekens en een laatste opmerking over het product geven. Dit zorgt voor consistentie en versnelt ook het contentcreatieproces voor uw schrijvers.

Overweeg om door gebruikers gegenereerde inhoud op de productpagina’s op te nemen, inclusief vermeldingen en recensies in sociale media. Dit zal sociale signalen geven, maar ook helpen om de conversies te verhogen en meer unieke content naar de pagina te brengen.

Vergeet niet om unieke titellabels te schrijven op basis van zorgvuldig onderzoek naar trefwoorden. Ook hier is het de moeite waard om een standaardformaat voor deze titels te creëren, voor het gemak en de consistentie. Verleidelijke metabeschrijvingen helpen je misschien niet om hoger te rangschikken, maar ze zullen de click-throughs van de SERPs wel verhogen. Probeer populaire, in het oog springende woorden of zinnen op te nemen, zoals ‘gratis levering’, ‘koop nu’, ‘verkoop’, ‘verkleind’ of ‘nieuw’.

Als u duizenden producten heeft, dan moet u prioriteiten stellen. Je mag dan wel een SEO whizz zijn, maar je bent geen Superman/Wonder Woman/insert superheld bij uitstek. Kies voor een top-down benadering en begin met het optimaliseren van de meest populaire producten.

Productvarianten
Een van de vragen die ons veel wordt gesteld is wat we in hemelsnaam moeten doen met productvarianten. Hiermee bedoelen we verschillende stijlen, maten, kleuren en modellen van één product. Als het klikken tussen deze verschillende opties een nieuwe URL genereert voor elke variant, dan kom je een aantal serieuze dubbele inhoud en problemen met trefwoord kannibalisatie tegen.

Dus wat is de oplossing? De beste aanpak is om opties weer te geven waarbij de gebruiker de kleur, de grootte of het model kan veranderen, maar zonder dat de URL in het proces verandert. De uitzondering hierop zou zijn als verschillende kleuren of andere variabelen cruciaal zijn voor het product en apart in de SERP’s zullen worden gerangschikt.

Uiteindelijk wil je echter niet dat deze pagina’s met elkaar concurreren. Als je verschillende productvarianten hebt, dan moet je de volgende zijn

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

https://ralfvanveen.com

Weet u al welke verse vis u wilt kopen of bestellen?

Verse vis kopen of bestellen, dat doet u natuurlijk bij Fieret’s Vishandel. Wij zijn al verscheidene jaren actief in de branche en weten u op een juiste manier te adviseren. U heeft keuze uit een groot aanbod aan verse vis, gerookte vis en schaal- en schelpdieren. Wanneer u dus besluit om online vis te bestellen of om het in de winkel te kopen, bent u bij Fieret’s Vishandel aan het juiste adres.

De vis die u koopt of bestelt is áltijd vers

Zij zijn een gedegen vishandel die met de nodige zorg omgaat met hun producten. U bent van harte welkom in de winkel in Sluis om hier de vis en andere producten die zij aanbieden te komen kopen. Bent u niet in staat om langs te komen in de winkel? Dan kunt u de vis eenvoudig online bestellen. Om de verse en gekoelde toelevering van de visproducten te garanderen, maken zij gebruik van IceGelPacks. Naast het gebruik van deze packs, wordt uw bestelling ook nog eens verpakt in een waterdichte polystyreen-doos. Zo weet u zeker dat de vis die u wilt bestellen, keurig verpakt is en vers blijft tijdens de levering.

Haal uw hart op in het ruime assortiment

Bij Fieret’s Vishandel hebben ze een ontzettend ruim assortiment aan verse vis die u bij hen kunt kopen of bestellen. Zo kunt u bij hen verse garnalen kopen, maar ook gemarineerde vis, verschillende salades, soepen en sauzen en verschillende gerookte en gekookte vissen en schaal- en schelpdieren. Maar niet alleen om verse vis te kopen bent u bij Fieret’s Vishandel welkom. U kunt hier ook terecht voor bloemen en planten, fruit, wijn, diverse levensmiddelen en decoratieartikelen. U merkt het al, Fieret’s Vishandel heeft het allemaal.   

Wanneer komt u bij deze vishandel langs om vis te kopen?

Wilt u eens een kijkje nemen in de winkel van Fiete’s Vishandel? Maak dan een tripje naar Sluis. Hier bent u in de winkel elke maandag tot zaterdag welkom, van 8.00 uur tot 17.00 uur. Het is ook mogelijk om onze vis te kopen wanneer u hen komt opzoeken op een van de markten waar ze staan. Zo staan ze maandag in Kortrijk, op donderdag in Tielt, vrijdag in Gent en zaterdag in Knokke. Haal uw hart op en kies uit verschillende vissoorten. Wanneer mogen zij u welkom heten en hun vis aan u verkopen?