Google-zoekprogramma Hoe vaak u verschijnt in zoekopdrachten Bing Webmaster Social Media Analytics Ontwikkelen van een Responsive Web Design Zoekmachines zoals Google besteden aandacht aan hoe bezoekers omgaan met uw site. Een sterke gebruikerservaring is een belangrijk onderdeel van kleine bedrijven SEO. Als mensen binnen enkele seconden klikken, zal Google uw zichtbaarheid in zoekopdrachten verminderen. Dat vermindert het verkeer. Een responsieve webdesign omvat 4 belangrijke componenten. Functionaliteit De gebruikerservaring opofferen om trendy of trendy te zijn is geen goed webdesign. Navigatie Snelheid U kunt Google PageSpeed Test gaan gebruiken om uw website te controleren. Het zal suggesties doen voor het versnellen van uw site. SEO voor kleine bedrijven Laten we eens kijken naar een aantal dingen die je nu kunt doen om je website te versnellen. Optimaliseer uw afbeeldingen. Afbeeldingen die aanzienlijk groter zijn dan de grootte van de site vergen meer tijd om te laden. Gebruik de hulpmiddelen in een programma voor het bekijken van afbeeldingen om hun grootte te verkleinen. Maak een kleine aanpassing in de programmering om alle tekst voor afbeeldingen te laden. Op deze manier kunnen mensen beginnen met lezen als het een paar seconden duurt voordat de beelden zijn ingehaald. Vermijd overmatige omleidingen. Redirects dienen een doel van het omleiden van iemand die op een pagina klikt die verplaatst is. Maar gebruik ze spaarzaam en slim. Volgzame advertenties Het noemt de opdringerige interstituele advertentie straf, het straft websites die advertenties hebben die opduiken en het hele scherm overnemen. Om veilig te zijn, zorg ervoor dat advertenties geen overweldigende inhoud hebben, moeilijk af te sluiten zijn of op een andere manier de ervaring verstoren. Hier zijn enkele voorbeelden die Google heeft gegeven om aan te tonen hoe een opdringerige advertentie er op een smartphone uitziet. Merk op dat ze het grootste deel van het scherm in beslag nemen. De kleine kan er in één oogopslag goed uitzien. Maar let op het grijze gebied eromheen. Het maakt het moeilijk om er omheen te klikken. klein bedrijf SEO “Aantrekkelijke” URL’s genereren Veel moderne contentmanagementsystemen, zoals WordPress of Wix, maken standaard URL’s op basis van pagina- en blogtitels. Deze kunnen lang zijn en kunnen zelfs onzin karakters bevatten. Bij het maken van een nieuwe pagina, maakt u een korte beschrijvende URL aan met maximaal twee tot drie woorden. Druk niet op publiceer voordat u de pagina hebt gewijzigd. Wees visueel aantrekkelijk Dat is het tegenovergestelde van kleine bedrijven SEO. En hier is een beetje trivia: Wist u dat 65% van de mensen daadwerkelijk visuele leerlingen zijn? Het komt doordat beelden sneller door het menselijk brein worden opgenomen. Dus, het opnemen van infographics in uw inhoud is aanbevolen voor SEO. Het kan zelfs het verkeer op uw website verhogen tot bijna 193%. Zorg ervoor dat u zich niet alleen richt op het visuele element, maar ook op het info-gedeelte. Duidelijkheid over uw doelpubliek Creëer klantpersoonlijkheden, zodat het altijd duidelijk is voor wie u uw website maakt. Kies de juiste trefwoorden Zodra u duidelijk bent wie uw doelgroep is, kunt u beginnen met het doen van trefwoordenonderzoek. Het is erg belangrijk om hier een veelvoorkomend misverstand te vermelden. |
https://ralfvanveen.com/seo-haarlem/ |